سه‌شنبه، شهریور ۳۰، ۱۳۸۹

سیزده سخن می گوید

می رم کافی نت می پرسم کجا بشینم می  گه : 13 میگم : 13 نحسه یکی دیگه بگو.  به مونیتورش نگاهی می اندازه دنبال سیستم خالی می گه : نه، 13 بهترین سیتسمه! می گم: واقعن؟ نحسی 13 بگیره چی اونوقت؟ میگه: نه خیرم نمی گیره . کوچولو می خنده این اولین باره خنده شو می بینیم،  جدیّه همیشه. و الان این سیزدهه که داره با شما حرف می زنه، هنوز منفجر نشده ، چون باهاش یه قراری بستم، که به جای اینکه بلا سر من بیاره سر خواننده های این پست بیاره! مونیتورتونو منفجر کنه مثلن، سیستمتون هنگ کنه، موستونو خراب کنه ، چی دوست داری خودت ازش بخواه!

بعدن نوشت: این نحسیش گرفت ، فقط گوگل و سایتهای تابعشو باز می کرد، منجمله بلاگر، می رم بهش می گم دیدی میگم نحسه می گی نه، پا میشه ، خودش که نه داداششو احتمالن می فرسته که بگه ما ناموس دارمو و لاس نمی زنیمو این حرفا، داداششه هم همچین جدی-خشمگین می آد پای سیتستم یه refresh می کنه همه چی باز می شه، بر میگرده نگاهی می اندازه حرف زده نزده میگم: دستت شفا داره واالله، حتمی فکر کرده داشتم با خانوم ریزهء همیشه جدی لاس می زدم!!

۱ نظر:

AZAR گفت...

یادت باشه در سیزده هزارمین سال زرتشتی به عنوان رهایی بخش است که در دین زرتشت یا مزدیسنا منجی نهائی زمین بشمار می‌رود.می آید.

مقدس است.ای ایرانی

Free counter and web stats